läser våra tidningar dagligen
%
är kvinnor
%
läser tidningen digitalt varje vecka
Geografi: Gnosjö, Gislaved, Ljungby, Värnamo, Vaggeryd, Markaryd, Älmhult.
Du kan bland annat hitta dessa
personer genom våra produkter

”Våra läsare är inte bara nyfikna – de är passionerade invånare med en rad intressen och hobbies. Med ett hem som de stolt äger, oavsett om det är en mysig villa eller en praktisk bostadsrätt, är de gröna fingrade trädgårdsentusiaster och miljömedvetna individer. Från spännande sportevenemang till en kväll på teatern, deras dagar är fyllda med kulturella och aktiva upplevelser. Med ett öga för affärer och ett hjärta för gemenskapen, tar de också aktivt del i näringslivet och föreningslivet. Och när de vill koppla av, finns inget bättre än att lösa ett klurigt korsord eller njuta av en härlig vinprovning. Vår läsare är helt enkelt en levnadsglad person som njuter av allt livet har att erbjuda!”
Tre snabba fakta:
🍷 Gillar vin och vinprovningar
✍️ Sitter gärna ner med ett sudoku eller korsord.
🎭 Går ofta på konserter och teater

”Våra läsare är dynamiska invånare i vår vackra region, som uppskattar det goda livet och allt som det innebär. Deras intressen sträcker sig från äventyr i den virtuella världen till upplevelser i naturen och den senaste tekniken. Med en passion för sport och friluftsliv går de ofta att hitta på sportevenemang eller utforskande i den vackra naturen som omger oss. För många av dem, särskilt de som nyligen har blivit föräldrar till sitt första barn, är familjelivet en viktig del av deras vardag, och de tar gladeligen del av alla de glädjeämnen och utmaningar som det medför. Vår läsare är en levnadsglad och mångsidig individ som omfamnar allt som livet har att erbjuda!
Den här målgruppen når du exempelvis genom Teknikens Värld eller genom vår sport vertikal”
Tre snabba fakta:
💻 Är intresserad av ny teknik
👫 Familjelivet är viktigt.
🌲 Vistas gärna ute i naturen

“Våra läsare är inte bara livsnjutande trädgårdsentusiaster – de är framstående ledare inom näringslivet med en imponerande skicklighet och en djup förankring i samhället. Deras skicklighet sträcker sig bortom affärsvärlden till trädgårdsarbete och en djup hängivenhet till miljöfrågor. Deras dagar är fyllda med en mångfald av kulturella och aktiva upplevelser, från spännande sportevenemang till teaterbesök. Deras affärsintresse och vilja att stödja samhället avspeglas i deras aktiva deltagande både inom näringslivet och föreningslivet.
Våra läsare representerar en samling av professionella och samhällsengagerade individer som värdesätter och njuter av alla aspekter av livet. Den här målgruppen når du exempelvis genom våra branch titlar, Dagens Nyheter eller i våra nyhetstitlar i anslutning till näringslivssidor”
Tre snabba fakta:
💛 Har stort samhällsengagemang
🏓 Utövar gärna sport
🥳 Livsnjutare
Några av våra case
Läs fler av våra artiklar

Så kan employer branding rädda GGVV-företagen
Att som arbetsgivare stärka sitt employer brand – alltså arbetsgivarvarumärke – har aldrig varit viktigare än...

Tips från vår
rekryterings expert!
Här är Malin Pederséns 7 bästa tips på hur ditt företag lyckas med sin employer branding...

Ska du rekrytera?
MittJobb är samlingsnamnet på Bonnier News Sales lokala rekryterings erbjudande. Här finns – via alla våra lokala tidningsvarumärken...
Hör av dig!
Vi är 6 kollegor som arbetar i södra Småland. Vi brinner för att utveckla våra kunders affärer och skapa smarta digitala lösningar. Här på Bonnier bygger vi långsiktiga relationer och delar gärna med oss av all den kunskap och spetskompetens vi besitter.
Så hör av dig om du tror att vi kan hjälpa ditt företag eller om du bara vill ta en kaffe.
